Hei!

Olen parikymppinen tyttö, ja mulla on tavoite: laihtua n. 53 kiloon ja kiinteytyä jouluun 2009 mennessä. Ihannekroppani on jäntevä ja lihaksikas, ei niinkään "ainoastaan hoikka". Painan tällä hetkellä 59 kiloa, pituuteni on 157cm ja vyötärönympärykseni 77cm.

Toivon että tämän blogin pitäminen antaa mulle kannustetta liikkua ja elää terveellisemmin, jos jollain on antaa hyviä vinkkejä niin niitä otetaan vastaan!

Olen kasvissyöjä, syön ainoastaan kalaa silloin tällöin (+ maitotuotteet ja kananmuna). Syömiseni on ollut hurjan epäsäännöllistä ja epäterveellistä, siksi koitan tällä aikavälillä saada syömistottumuksetkin kuntoon. Eli ainakin yksi kunnon lämmin ateria päivässä, ja vitamiinien, kuitujen, proteiinien, rasvojen jne. saanti kuntoon. Säännöllisemmät ruoka-ajat.

Tavoitteena on myös aloittaa liikkuminen, etenkin hyötyliikkuminen ja kävelylenkeillä käynti. Myös lihaskunnon parantaminen ja lihaksien kasvattaminen kuuluvat toivelistalleni.

En oikein osaa pitää blogia, en ole sellaista koskaan tehnyt, joten katsotaan mitä tästä tulee. Varmaan tulee raportoitua muutakin elämästä kuin pelkkää laihdutusta, mutta katsotaan. Toivottavasti onnistun!

Kannustaakseni itseäni ja muistuttaakseni itseäni unelmakehostani, saatan silloin tällöin postailla tänne kuvia naisista, jotka ovat saavuttaneet sellaisen kropan kuin minä haluaisin.

1245760391_img-d41d8cd98f00b204e9800998e